Grybów na ulicy Zdrojowej w drodze na Chełm, widok na lewa stronę, w dole DK 28
Grybów na ulicy Zdrojowej w drodze na Chełm, widok na lewa stronę, w dole DK 28
martinoff martinoff
285
BLOG

Tour de Beskid przez 11 godzin do Hańczowej

martinoff martinoff Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 3
To jedna z najdłuższych tras jakie zrobiłem. Od wyjścia z domu do powrotu do domu zajęła mi ponad 11 godzin.
Wyruszając z Nowego Sącza kierowałem się na Grybów, aby tam zaraz za Rynkiem trzeba skręcic w ulice Zdrojową, po prawej stronie od głownej drogi, na niebieski szlak prowadzący do Wysowej.
Podjazd pod górę Chełm (780 m.n.p.m) razem z zejściem zajął mi prawie 2 godziny, ponieważ czasami trzeba było prowadzić rower.
Zjeżdżając na dół przez miejscowość Wawrzka i pod górę przez Homole (712 m.n.p.m) trafiłem do Czarnej, zwanej też Kijowem przez okolicznych mieszkańców. Pas drogi asfaltowej z Brunar do Uścia, przedziela niebieski szlak. Trzeba go pokonać, co takie proste nie jest bo pola są ogrodzone, aby udać się na Dzielec (717 m.n.p.m)

A stamtąd już droga prosta na Hańczową i Wysową. Ja jednak tam nie dotarłem, bo właśnie w Hańczowej, po krótkiej przerwie na posiłek skierowałem się na Ropki w drogę powrotną, czerwonym szlakiej poprzez Banice i Izby, Mochnaczkę do Krzyżówki koło Krynicy i przede mną już tylko droga główną asfaltową w dół do Nowego Sącza...po ciemku.


Trasa: Nowy Sącz- Grybów - Chełm - Wawrzka - Sucha Homola - Homola - Bordiów Wierch - Dzielec- Hańczowa - Ropki -  Banica - Mochnaczka - Krzyżówka - Nowy Sącz.

Podobna trasy: martinoff.salon24.pl/523679,tour-de-beskid-odc-10

martinoff.salon24.pl/398556,tour-de-beskid-odc-4

 

 

 

2 sieprnia 20114

Zobacz galerię zdjęć:

Chełm
Chełm Kościółek po drodze Tablica ku pamięci partyznatom Kąclowa w dole Chełm, krzyż na szczycie Pola w okolicy Brunar Beskid Niski Zbiornik Klimkówka wyłania się między drzewami Homola, przecięcie szlaków Ropki w drodze powortnej
martinoff
O mnie martinoff

"Ja, walkę o Wielką Polskę uważam za najważniejszy cel mego życia. Mając szczerą i nieprzymuszoną wolę służyć Ojczyźnie, aż do ostatniej kropli krwi..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości